Opvang

De Wethouder Brederodeschool werkt samen met onderstaande centra voor kinderopvang.
Up Kinderopvang

Alle soorten kinderopvang, altijd in de buurt – in of dicht bij school - voor alle kinderen. Met Up haal je elke dag het meeste uit opgroeien! Na een schooldag kan je kind bij Up uitrusten, lol maken en meedoen met te gekke activiteiten van Up actief. Dat is het activiteitenprogramma volop inspirerende thema’s en activiteiten die volop ruimte bieden aan ontwikkeling en speelplezier. Je kind maakt een hoop plezier, maar leert stiekem ook heel veel op de buitenschoolse opvang van Up.

Up is er het hele jaar door, iedere schooldag, maar ook op dagen dat er geen school is. Bijvoorbeeld in de schoolvakantie met een superleuk vakantieprogramma. BSO kun je ook combineren met voorschoolse opvang of aanvullen met extra opvang op schoolvrije dagen.

Up werkt samen met ouders, scholen en organisaties in de wijk. Dat doet Up vanuit een sterke maatschappelijke betrokkenheid. De samenwerking met het onderwijs staat garant voor een mooie doorlopende ontwikkelingslijn van 0 tot 13 jaar.

Maak kennis met de wereld van Up

www.upkinderopvang.nl

Up in de buurt

Up Kinderopvang

Wiardi Beckmanlaan 5, Rijswijk

Contact: Nanda Bruijstens, vestigingsmanager

E-mail:  nbruijstens@upkinderopvang.nl,

beckmanlaan@upkinderopvang.nl

Partou: Buitenschoolse opvang

Partou kinderopvang: elke dag iets bijzonders!

Partou BSO Weidedreef biedt buitenschoolse opvang in een vertrouwde, veilige en liefdevolle omgeving. Persoonlijke aandacht en plezier staan bij ons voorop. We werken samen met school, pedagogen, sportaanbieders en culturele organisaties.

Onze buitenschoolse opvang
Als de school uit is halen wij de kinderen op. Met oranje hesjes aan gaan we gezamenlijk naar het sportcomplex Hoekpolder. Daar hebben we zowel in de kantine van de Red Lions, als bij Semper Altius gezellige, huiselijke groepen gecreëerd. Bij ons wordt veel aandacht besteed aan sport en spel. We werken met een activiteiten programma Doenkids waaraan sportieve activiteiten gekoppeld worden. Daarnaast organiseren we regelmatig workshops die door externe partijen worden aangeboden, zoals “Bootcamp” of “Free runnen”. Het leuke is dat u de dag van uw kind bij Partou gewoon kunt meebeleven via onze OuderApp.

Contractkeuze
Wij bieden diverse contractmogelijkheden. Zo kunt u kiezen voor een all-in contract, een schoolweken contract of flexibele opvang. Maar ook opvang tot 15.30 uur of opvang om de week tot 18.15 uur behoren tot de mogelijkheden. Daarnaast verzorgen wij op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag ook voorschoolse opvang vanaf 7.15 uur.

Wij laten u met plezier de sfeer proeven op onze vestiging en bespreken graag met u de mogelijkheden tot opvang voor en/of na schooltijd en in de schoolvakanties. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende rondleiding.

Locatie Weidedreef 2 en 4

Telefoonnummer 070 3937023 te bereiken tussen

7:15 uur en 8:45 uur en tussen 14:00 uur en 18:15 uur.

Ook kunt u contact opnemen met de locatiemanager

Saskia Terlingen-Millenaar op het telefoonnummer

06 52757698 of via saskia.millenaar@partou.nl.

Meer informatie kunt u vinden op onze website: https://www.partou.nl/kinderopvang/rijswijk/bso-weidedreef-2-4

DAK kindercentra

Een lekkere zachte bank om op neer te ploffen na zo’n drukke schooldag. Maar natuurlijk ook vriendjes en vriendinnetjes waarmee je allerlei spannende avonturen kunt beleven! Wat is er fijner dan dat? Onze buitenschoolse opvang sluit naadloos aan bij de behoeftes van schoolgaande kinderen. Een warm nest, een uitdagende omgeving, maar vooral veel plezier!

Femke DAK

Kinderopvang Femke DAK biedt buitenschoolse opvang (BSO) in een knus gebouw aan de Mgr.Bekkerslaan. Daar is een lichte groepsruimte die als een gezellige woonkamer is ingericht. Elke dag, als de school uitgaat, halen we de kinderen op bij het schoolplein. Na wat gegeten en gedronken te hebben, kiezen de kinderen zelf wat ze gaan doen. De kinderen laten hun fantasie de vrije loop in de diverse speelhoeken. Denk aan een bouw-, knutsel-, huis-, winkel- of relaxhoek. Daarnaast zijn we vaak buiten te vinden op het naastgelegen basketbalveld, voetbalveld of speeltuintje. Femke DAK werkt samen met de Wethouder Brederodeschool, de Petrusschool en basisschool Het Kristal.

Welke diensten biedt kinderopvang Femke DAK?

• Buitenschoolse opvang: de BSO is tot 18.30 uur geopend.
  • Vakantieopvang: in de vakanties zijn de kinderen welkom van 8.00 tot 18.30 uur.

De overige soorten opvang van kinderopvang Femke Dak zijn dagopvang en schooltijdenopvang.

Kom een kijkje nemen!

Nieuwsgierig en wil je graag met ons kennismaken? Je bent van harte welkom! Voor een vrijblijvende rondleiding klik je hier of neem je contact op met ons Klantadviesteam via 088 750 91 10 of klantadvies@dakkindercentra.nl. Wil je nu al meer weten over Femke DAK? Kijk dan op onze website.