Onderwijs en zorg

Bij ons op school vinden we het volgen van de ontwikkeling van de kinderen belangrijk. We bieden een veilige en stimulerende leeromgeving waarin onderwijs en zorg hand in hand gaan. Op deze pagina vindt u uitgebreide informatie over hoe wij de kwaliteit van ons onderwijs waarborgen en hoe we inspelen op de behoeften van onze leerlingen.

Van kwaliteitszorg en pedagogisch klimaat tot de aanpak van leerlingenzorg en didactiek, we streven ernaar om elk kind optimaal te ondersteunen. Daarnaast leest u meer over specifieke onderdelen van ons aanbod, zoals bewegingsonderwijs, het WBS-lab, en de begeleiding bij de overgang naar het voortgezet onderwijs. Ook kunt u hier informatie vinden over ons schoolmaatschappelijk werk, het schoolondersteuningsprofiel, en de protocollen die we hanteren.

Bekijk de pagina van: