Ouders

Bij onze school zien we ouders als waardevolle partners in het leerproces van hun kind. Samen werken we aan de ontwikkeling van uw kind, waarbij we streven naar een positieve, veilige en stimulerende leeromgeving. Wij geloven dat een goede samenwerking tussen school en thuis bijdraagt aan het succes en welzijn van onze leerlingen.
We vinden open en transparante communicatie met ouders belangrijk. Daarom zorgen we ervoor dat u op de hoogte bent van de voortgang van uw kind. Dit doen we via oudergesprekken, Parro, leerlingrapporten en informatieve bijeenkomsten.

Als u zelf de leerkrachten wilt spreken, kunt u dat het beste na schooltijd doen of een verzoek via Parro indienen.

Daarnaast komt het regelmatig voor dat we ouders om hulp vragen, bijvoorbeeld voor begeleiding bij het schoolreisje, museumbezoek of de sportdag. Ook vragen we vaak ouders om mee te fietsen met de groep naar een voorstelling of om te helpen in de klas, bijvoorbeeld met lezen of creatieve lessen. Uw betrokkenheid en ondersteuning maken een groot verschil!

Onder dit kopje vindt u meer informatie over verlof en verzuim, ziekmelden, gegevens wijzigen, onze medezeggenschapsraad, onze ouderraad, de vrijwillige ouderbijdrage, buitenschoolse opvang en het oudersteunpunt Passned Onderwijs.